جزییات مناقصه و مزایده موضوع : خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت نوع مناقصه شماره سازمان مرکزی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی / شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نوع برگزاری موضوع حوزه فعالیت توضیح مختصر قیمت پیوست 0 تومان وضعیت انقضا اطلاعات تکمیلی واحدپولی برآورد مالی ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی توضیحات شرکت / پیمانکاری محترم تجدید مناقصه عمومی موضوع : خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرارداد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرارداد پیوست اقدام نماید. 1-شرکت کنندگان درمناقصه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 لغایت روز سه شنبه مورخ 19/05/1400 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند. 2-داوطلبین شرکت در مناقصه می بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 23/05/1400 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی بوده ، بنابراین در صورت عدم حضور هر یک از آنها شرکت مختار به عدم تحویل پاکات پیشنهاد به مناقصه گر خواهد بود. 3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه دروجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 1.300.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است : الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما(شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شناسه ملی شماره 10860727690 ). مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره 03/1400/2 درج شده باشد. ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزد بانک ملت شعبه مرکزی یا به حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ناحیه صنعتی ماهشهر . 4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند. 5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس از دریافت اسناد مناقصه مایل به مشارکت در مناقصه نباشد میبایستی مراتب را کتباً در مهلت مقرر به این شرکت اعلام و اسناد دریافتی را عودت دهد. در هر حال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد. 6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را در یک پاکت سر بسته و لاک و مهر شده که می بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرارداده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 30/05/1400 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد. پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه . پاکت ب) شامل: اصل اوراق مناقصه،اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه ، فرم اقرارنامه ممهور شده به مهر شرکت و تولید کننده دیوار پیش ساخته بتنی و یا پیمانکارانی با ارائــه مــدارک مـستند(تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه یا صورتحساب با ارائه مدارک مثبته مبنی بر کار انجام شده با تأئید معتبر) در خصوص اتمام حداقل چند قرارداد مشابه( دیوار بتنی) جمعاً حداقل به مبلغ 45.500.000.000 ریال یا یک قرارداد مشابه (دیوار بتنی) حداقل به مبلغ 32.500.000.000 ریال که به اتمام رسیده باشد. تصویر کارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تاییدیه معتبر صلاحیت کار و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی. ارائه تاییدیه حسن سابقه کار در رابطه با قراردادهای فوق الذکر. پاکت ج) جداول و برگه پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات و جداول مربوط به آنالیز بهاء . تبصره: بدیهی است مناقصه گزار مخیر است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت"ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه بازگشایی و عدم ارائه هرکدام از مدارک مذکور از بازگشایی پاکت"ج" خودداری نماید و مناقصه گر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است. )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد. 7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می باشد. 8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـرداده نخواهد شد . 9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عینا" به پیشنهاد دهنده مسترد می گردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی هم محروم شود. 10- پیشنهادات دریافتی در ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 31/05/1400 گشایش وخوانده خواهند شد که بدینوسیله از مناقصه گران دعوت به عمل میآید در جلسه گشایش پاکات حضور بهم رسانند . مناقصه گران می بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور یابند و الزاماً از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوماً هنگام برگزاری جلسه نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند . 11 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شرکت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد. 12- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرارداد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد. 13- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند: - ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ 2.000.000 (دو میلیون ریال) به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر بعد از تایید امور مالی . 14- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می گردد. 15- طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS به شماره POSC-PR-022 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد مناقصه صدرالذکر می باشد . الف در خصوص مناقصه گرانی که دارای چندین قرارداد در سال های گذشته می باشند آخرین قرارداد پایان یافته ملاک ارزیابی قرارد می گیرد. ب مناقصه گرانی که دارای قرارداد جاری و از قبل قرارداد با شرکت عملیات نداشته اند ملاک ارزیابی، متوسط نمره ارزیابی انجام شده در قرارداد جاری می باشد. 16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می رسند شامل این بند نمی گردند. 17-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات بعدی مربوطه می باشد که مناقصه گران می بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند. 18- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد. 19- عقد قرارداد منوط به ارائه تصویر گواهی تأیید صلاحیت ایمنی معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. 20- در صورت برگزاری همزمان چند مناقصه از سوی مناقصه گزار، و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مناقصه گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مناقصه گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مناقصه گر در مناقصات برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود.مناقصه گر با علم به این موضوع در مناقصه حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید. 21- هرگونه تسلیم،تحویل،اصلاح،جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد صرفاً با ارائه ادله موجه و پس از برگزاری جلسه توجیهی و قبل از تحویل پاکات با اعلام مراتب به دبیرخانه کمیسیون معاملات امکان پذیرمی باشد. بدیهی است در غیر اینصورت مناقصه گزار مخیر به اعمال اقدامات تنبیهی وفق ضوابط و مقررات مربوطه خواهد بود. 22- شرکت در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است. 23- نحوه رسیدگی به شکایات : الف-چنانچه هر یک از مناقصه / مزایده گران نسبت به فرآیند برکزاری مناقصه / مزایده اعتراض داشته باشد، می تواند شکایت خود را به شرکت تسلیم نماید. مدیر عامل شرکت باید ظرف پانزده روز کاری از تاریخ دریافت شکایت، موضوع را به همراه گزارش اقدامات انجام شده به هیأت مدیره ارجاع دهد. هیأت مدیره حسب مورد نسبت به تأیید تصمیم اولیه کمیسیون معاملات یا انجام اقدامات لازم برای حل و فصل موضوع و یا هر تصمیم مناسب دیگر با اختیار صدور دستور موقت اقدام نموده و در صورتی که شکایت را وارد تشخیص ندهد، پاسخ لازم را ظرف مدت هفت روزکاری از طریق مدیر عامل به شاکی اعلان می نماید. تبصره : در صورتی که هلدینگ طرف شکایت باشد، رأی صادره توسط هیأت مدیره هلدینگ، قطعی و غیر قابل اعتراض است. ب : در خصوص شرکت های تابعه در صورت عدم اقناع شاکی، اعتراض نامبرده بنابر ارجاع مدیر عامل شرکت یا هلدینگ، منحصرا در هیأت رسیدگی به شکایات ( متشکل از معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر حقوقی و قراردادها، مدیر بازرسی، مدیر حراست و یک شخص فنی به انتخاب مدیر عامل ) رسیدگی و رأی مقتضی صادر خواهد شد. رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض می باشد. مناقصه / مزایده گر باید در اسناد مناقصه / مزایده، حق هر گونه اعتراض نسبت به رأی صادره قطعی را از خود سلب و ساقط نماید. مفاد این ماده باید در اسناد مناقصه / مزایده تصریح گردد. امور پیمانـــــــها · مدیر عامل محترم جهت استحضار . · دبیر محترم کمیسیون معاملات جهت استحضار و هماهنگی با افراد ذیصلاح مبنی بر حضور در کلیه جلسات مربوطه لطفا". · مدیر محترم عملیات جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · سرپرست محترم اداره حراست جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · رئیس محترم HSE جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · سرپرست محترم روابط عمومی جهت درج در وب سایت لطفا" . · پرونده . موضوع : تجدید مناقصه خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت دعوتنامه شماره 03/1400/2 با شرح و شرایط کار توسط امور پیمانها شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی باینجانب امضاء کننده ذیل تحویل گردیده است . نام و نام خــــــــــــانوادگی : شمـــــــــــــاره شناسنامه : صـــــــــــــــــــادره از : نـــــــــــام شــــــرکت : ونام مدیر عامـــــــل شرکت :: پیمانـــــــــــــــــکاری : 1- نوع شرکت : 5- شناسه ملی : 2- سال تأسیس : 6- شماره اقتصادی : 3- شماره ثبت : 7- کد راهبری در سایت ملی اطلاع رسانی مناقصات : 4- محل ثبت : آدرس : شهر خیابان : پــــلاک : کوچه : شماره تلفن : نمابر : کدپستی : شماره تلفن همراه ( موبایل ) - - امضاء و مهر تاریخ : اطلاعات پیوست موضوع : خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت نوع مناقصه سازمان مرکزی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی سازمان برگزار کننده شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی وضعیت انقضا جاری اطلاعات تکمیلی واحدپولی برآورد مالی ریال محدوده داخلی وضعیت برگزاری عادی قیمت پیوست 0 تومان متن کامل آگهی (PDF) شرکت / پیمانکاری محترم تجدید مناقصه عمومی موضوع : خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت احتـرامـاً ، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی (سهامی خاص) در نظر دارد از طریق عقد قرارداد با برنده این دعوتنامه نسبت به اجرای موضوع قرارداد پیوست اقدام نماید. 1-شرکت کنندگان درمناقصه می توانند از روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 لغایت روز سه شنبه مورخ 19/05/1400 جهت اخذ اسناد مناقصه به امور پیمانها واقع در دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی مراجعه نمایند. 2-داوطلبین شرکت در مناقصه می بایست به منظور بازدید از محل اجرای کار، کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام در جلسه توضیح و تشریح اسناد که به همین منظور رأس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 23/05/1400 در محل دفتر کنفرانس واقع در ماهشهر دفتر مرکزی تشکیل خواهد شد حضور بهم رسانند .حضور کلیه مناقصه گران در این جلسه الزامی بوده ، بنابراین در صورت عدم حضور هر یک از آنها شرکت مختار به عدم تحویل پاکات پیشنهاد به مناقصه گر خواهد بود. 3- برای شرکت دراین مناقصه ارائه سپرده شرکت درمناقصه دروجه شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خـــدمـــات صنایع پتروشیمی به مبلغ 1.300.000.000 ریال به یکی از طرق ذیل الزامی است : الف : ارائه ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما(شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به شناسه ملی شماره 10860727690 ). مدت اعتبار ضمانت نامه بانکی مندرج دراین بند باید حداقل 3 ماه پس از پایان تسلیم پیشنهاد ها بوده و برای سه ماه دیگر نیز بلا قید و شرط قابل تمدید باشد. در کلیه اسناد فوق باید عبارت بابت تضمین شرکت در مناقصه عمومی شماره 03/1400/2 درج شده باشد. ب :رسید بانکی واریز وجه نقد مزبور – به حساب جاری شماره 6778214728 این شرکت نزد بانک ملت شعبه مرکزی یا به حساب جاری شماره 1077072590 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ناحیه صنعتی ماهشهر . 4- شرکت حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر در اسناد و مشخصات را قبل از گشایش پیشنهادها برای خود محفوظ می دارد. از آنجا که ممکن است تجدید نظر یا اصلاح در اسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمتها باشد، در این صورت شرکت می تواند مهلت دریافت پیشنهادها را با اعلام کتبی به مناقصه گران تغییر دهد به نحوی که آنان فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشند. 5-چنانچه پیشنهاد دهنده پس از دریافت اسناد مناقصه مایل به مشارکت در مناقصه نباشد میبایستی مراتب را کتباً در مهلت مقرر به این شرکت اعلام و اسناد دریافتی را عودت دهد. در هر حال وجه خرید اسناد به وی مسترد نخواهد شد. 6-مناقصه گران اسناد مناقصه و پیشنهادات خود را در یک پاکت سر بسته و لاک و مهر شده که می بایست محتوی سه پاکت جداگانه الف، ب و ج با درج عناوین سه گانه ذیل الذکر و لاک و مهر شده باشد، قرارداده و از ساعت 8 صبح تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 30/05/1400 به دفتر مرکزی شرکت عملیات غیرصنعتی – دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان خوزستان – شهرستان بندر ماهشهر – ناحیه صنعتی تحویل و رسید دریافت نمایند . شرکت به پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر و یا از طریق پست ارسال شده باشد به هیچ وجه ترتیب اثر نخواهد داد. پاکت الف ) شامل سپرده تضمین شرکت درمناقصه . پاکت ب) شامل: اصل اوراق مناقصه،اساسنامه، اظهارنامه، آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، فرم تکمیل شده اطلاعات شرکتهای حاضر در مناقصه ، فرم اقرارنامه ممهور شده به مهر شرکت و تولید کننده دیوار پیش ساخته بتنی و یا پیمانکارانی با ارائــه مــدارک مـستند(تایید پایان کار یا مفاصا حساب بیمه یا صورتحساب با ارائه مدارک مثبته مبنی بر کار انجام شده با تأئید معتبر) در خصوص اتمام حداقل چند قرارداد مشابه( دیوار بتنی) جمعاً حداقل به مبلغ 45.500.000.000 ریال یا یک قرارداد مشابه (دیوار بتنی) حداقل به مبلغ 32.500.000.000 ریال که به اتمام رسیده باشد. تصویر کارت ملی دارندگان امضاء مجاز شرکت . تصویر گواهی تاییدیه معتبر صلاحیت کار و صلاحیت ایمنی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی. ارائه تاییدیه حسن سابقه کار در رابطه با قراردادهای فوق الذکر. پاکت ج) جداول و برگه پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف در برگ پیشنهاد قیمت قرار گیرد و محاسبات و مستندات و جداول مربوط به آنالیز بهاء . تبصره: بدیهی است مناقصه گزار مخیر است در صورت عدم ارائه اصل مفاصاحساب و قراردادن تصویر آن در پاکت"ب" بدون حضور مناقصه گر مربوطه در جلسه بازگشایی و عدم ارائه هرکدام از مدارک مذکور از بازگشایی پاکت"ج" خودداری نماید و مناقصه گر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. توضیح :همچنین زیر صفحات اسناد مناقصه باید عبارت(( خوانده شد ومورد قبول است. )) قید گردد و به مهر و امضای مجاز و تعهد آور پیشنهاد دهنده برسد. 7 – مهلت اعتبار پیشنهادات مناقصه گران از تاریخ مندرج در بند 6 به مدت 90 روز می باشد. 8- به پیشنهادات مشروط و مبهم و مغایر با مفاد دعوتنامه به هیچ وجه ترتیب اثـرداده نخواهد شد . 9- پیشنهاد مناقصه باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب ، نقص و قلم خوردگی نداشته باشد، در صورت وجود خدشه و یا نقص در اسناد و مدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط و مبهم و یا برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی یا غیر معتبر آن پیشنهاد مردود است و عینا" به پیشنهاد دهنده مسترد می گردد و ممکن است به تشخیص کارفرما پیشنهاد دهنده از شرکت در مناقصات آتی هم محروم شود. 10- پیشنهادات دریافتی در ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 31/05/1400 گشایش وخوانده خواهند شد که بدینوسیله از مناقصه گران دعوت به عمل میآید در جلسه گشایش پاکات حضور بهم رسانند . مناقصه گران می بایست در جلسه افتتاح پاکات حضور یابند و الزاماً از اعضاء هیئت مدیره یا مدیر عامل شرکت ذیربط باشند ، در غیر اینصورت دارای معرفی نامه نمایندگی ممهور به مهر و امضاء مجاز شرکت مناقصه گر بوده و لزوماً هنگام برگزاری جلسه نامه مذکور را به کمیسیون مناقصات تسلیم نمایند . 11 – پس از تعیین برنده اول و دوم ، سپرده تضمین شرکت در مناقصه سایر مناقصه گران حداکثر طی مدت هفت روز مسترد خواهد شد . بدیهی است در صورت اعلام برنده اول، تضمین شرکت در مناقصه برنده دوم ، پس از انعقاد قرارداد با برنده اول مسترد خواهد شد. 12- برنده مناقصه پس از ابلاغ متعهد است طی مـدت تعییـن شـده در ابلاغیه نسبت به تهیه و ارائه مدارک لازم و عقـد قـرار داد اقــدام نـمایـــــد ، بـدیهی اسـت در صـورت عدم ارائه مدارک در موعد مقرر یا انصراف از عقد قرارداد، سپرده وی بدون انجام تشریفات قانونی ضبط می گردد و بنا به تشخیص کمیسیون معاملات با نفر دوم ( در صورت وجود) معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه مذکور نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا از انجام معامله امتناع ورزد، بدون انجام تشریفات قانونی ضبط خواهد شد. 13- مناقصه گران جهت خرید اسناد مناقصه میتوانند به طریق زیر اقدام نمایند: - ارائه رسید واریز پرداخت مبلغ 2.000.000 (دو میلیون ریال) به حساب جاری 1077072590 بانک تجارت شعبه مرکزی ماهشهر بعد از تایید امور مالی . 14- در صورت عدم رسیدگی و حل و فصل موارد تخلف و یا شکایات واصله از سوی مناقصه گردان مطابق مکاتبات مربوطه که به نشانی طرفین مندرج در اسناد مناقصه صورت می گیرد توسط مناقصه گذار، منحصراً رسیدگی موضوع مذکور در امور حقوقی و قراردادهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت.رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض بوده و مناقصه گران با تحویل اسناد به مناقصه گذار حق هر گونه اعتراض نسبت به رای صادره را از خود سلب و ساقط نماید . همچنین چنانچه در فرآیند برگزاری مناقصه ثابت شود که هر یک از شرکت کنندگان در مناقصه از مدارک جعلی یا اطلاعات خلاف واقع ، تهدید ، تطمیع ، رشوه و نظایر آن استفاده نموده است علاوه بر ضبط تضمین شرکت در مناقصه ، شرکت متخلف با رعایت تشریفات و مقررات جاری در لیست سیاه قرار گرفته و همچنین از شرکت در مناقصات آتی نیز محروم می گردد. 15- طبق دستورالعمل ارزیابی تامین کنندگان سیستم مدیریت یکپارچه IMS به شماره POSC-PR-022 ، پیمانکاران طرف قرارداد با شرکت در صورت اخذ تاییدیه دستگاه نظارت نسبت به عملکرد خود در طول مدت قرارداد ، مجاز به دریافت اسناد مناقصه صدرالذکر می باشد . الف در خصوص مناقصه گرانی که دارای چندین قرارداد در سال های گذشته می باشند آخرین قرارداد پایان یافته ملاک ارزیابی قرارد می گیرد. ب مناقصه گرانی که دارای قرارداد جاری و از قبل قرارداد با شرکت عملیات نداشته اند ملاک ارزیابی، متوسط نمره ارزیابی انجام شده در قرارداد جاری می باشد. 16- به پیمانکارانی که دارای دو قرارداد فعال با شرکت عملیات غیر صنعتی می باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد ، پیمانکارانی که دارای قراردادهایی هستند که مدت زمان آنها دو ماه پس از اتمام مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می رسند شامل این بند نمی گردند. 17-این شرکت در کلیه معاملات خود تابع آیین نامه معاملات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و الحاقات و مصوبات بعدی مربوطه می باشد که مناقصه گران می بایست قبلاً اقدام به مطالعه آن نموده و از مفاد این آیین نامه کاملاً اطلاع داشته و با حضور در مناقصه صدرالذکر به چهارچوب حقوقی مندرج در این آیین نامه ملحق گردیده اند. 18- برنده مناقصه حق واگذاری تمام و یا بخشی از موضوع مناقصه را بدون موافقت کتبی مناقصه گذار به دیگری ندارد. 19- عقد قرارداد منوط به ارائه تصویر گواهی تأیید صلاحیت ایمنی معتبر مرتبط پیمانکاران از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. 20- در صورت برگزاری همزمان چند مناقصه از سوی مناقصه گزار، و ارائه پیشنهاد قیمت از سوی مناقصه گران،صرفاً پیشنهاد قیمت مناقصه گری از سوی کمیسیون پذیرفته می شود که بیش از دو قرارداد نداشته باشد.همچنین در صورت حائز شرایط بودن قیمت پیشنهادی مناقصه گر در مناقصات برگزار شده،تشخیص ابلاغ برنده با کمیسیون معاملات خواهد بود.مناقصه گر با علم به این موضوع در مناقصه حضور یافته و حق هرگونه ادعایی را در این خصوص از خود سلب می نماید. 21- هرگونه تسلیم،تحویل،اصلاح،جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد صرفاً با ارائه ادله موجه و پس از برگزاری جلسه توجیهی و قبل از تحویل پاکات با اعلام مراتب به دبیرخانه کمیسیون معاملات امکان پذیرمی باشد. بدیهی است در غیر اینصورت مناقصه گزار مخیر به اعمال اقدامات تنبیهی وفق ضوابط و مقررات مربوطه خواهد بود. 22- شرکت در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادها مختار است. 23- نحوه رسیدگی به شکایات : الف-چنانچه هر یک از مناقصه / مزایده گران نسبت به فرآیند برکزاری مناقصه / مزایده اعتراض داشته باشد، می تواند شکایت خود را به شرکت تسلیم نماید. مدیر عامل شرکت باید ظرف پانزده روز کاری از تاریخ دریافت شکایت، موضوع را به همراه گزارش اقدامات انجام شده به هیأت مدیره ارجاع دهد. هیأت مدیره حسب مورد نسبت به تأیید تصمیم اولیه کمیسیون معاملات یا انجام اقدامات لازم برای حل و فصل موضوع و یا هر تصمیم مناسب دیگر با اختیار صدور دستور موقت اقدام نموده و در صورتی که شکایت را وارد تشخیص ندهد، پاسخ لازم را ظرف مدت هفت روزکاری از طریق مدیر عامل به شاکی اعلان می نماید. تبصره : در صورتی که هلدینگ طرف شکایت باشد، رأی صادره توسط هیأت مدیره هلدینگ، قطعی و غیر قابل اعتراض است. ب : در خصوص شرکت های تابعه در صورت عدم اقناع شاکی، اعتراض نامبرده بنابر ارجاع مدیر عامل شرکت یا هلدینگ، منحصرا در هیأت رسیدگی به شکایات ( متشکل از معاون مالی و سرمایه گذاری، مدیر حقوقی و قراردادها، مدیر بازرسی، مدیر حراست و یک شخص فنی به انتخاب مدیر عامل ) رسیدگی و رأی مقتضی صادر خواهد شد. رأی صادره قطعی و غیر قابل اعتراض می باشد. مناقصه / مزایده گر باید در اسناد مناقصه / مزایده، حق هر گونه اعتراض نسبت به رأی صادره قطعی را از خود سلب و ساقط نماید. مفاد این ماده باید در اسناد مناقصه / مزایده تصریح گردد. امور پیمانـــــــها · مدیر عامل محترم جهت استحضار . · دبیر محترم کمیسیون معاملات جهت استحضار و هماهنگی با افراد ذیصلاح مبنی بر حضور در کلیه جلسات مربوطه لطفا". · مدیر محترم عملیات جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · سرپرست محترم اداره حراست جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · رئیس محترم HSE جهت استحضار و حضور در جلسه توجیهی لطفا" . · سرپرست محترم روابط عمومی جهت درج در وب سایت لطفا" . · پرونده . موضوع : تجدید مناقصه خرید، حمل و نصب 6500 متر طول دیوار بتنی جهت حصار اطراف شهرک بعثت دعوتنامه شماره 03/1400/2 با شرح و شرایط کار توسط امور پیمانها شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی باینجانب امضاء کننده ذیل تحویل گردیده است . نام و نام خــــــــــــانوادگی : شمـــــــــــــاره شناسنامه : صـــــــــــــــــــادره از : نـــــــــــام شــــــرکت : ونام مدیر عامـــــــل شرکت :: پیمانـــــــــــــــــکاری : 1- نوع شرکت : 5- شناسه ملی : 2- سال تأسیس : 6- شماره اقتصادی : 3- شماره ثبت : 7- کد راهبری در سایت ملی اطلاع رسانی مناقصات : 4- محل ثبت : آدرس : شهر خیابان : پــــلاک : کوچه : شماره تلفن : نمابر : کدپستی : شماره تلفن همراه ( موبایل ) - - امضاء و مهر تاریخ :