پتروکارتمراکز خدماتعقد قراردادنحوه ارتباط با پشتیبانی چگونه از موجودی پتروکارت خود اطلاع پیدا کنیم ؟ وارد لینک nhttps://cpanel.sabinarya.com/mobile/logi شوید و با وارد کردن شماره کارت پتروکارت خود و رمز عبور درج شده در پاکت حامل پتروکارت، وارد پنل کاربری خودتان شده و در منوی پایین بخش "خانه" از موجودی هر بخش از پتروکارت خود مطلع شوید. چگونه انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص خدمات طرف قرارداد پتروکارت ارائه دهیم؟ با ورود به سایت شرکت به نشانیposc.ir www. میتوان وارد منوی "پتروکارت" شد و در آنجا با ورود در قسمت "پیشنهادات و انتقادات" میتوان شکایات و پیشنهادات خود را ارسال نمایید. چگونه تراکنشهای پترو کارت خود را اعم از شارژ یا کسر از حساب مشاهده کنیم؟ به دو روش این کار انجام می شود : 1- پس از هر بار استفاده از پترو کارت و یا شارژ آن به شماره موبایل شما پیامک ارسال میشود. 2- وارد لینک https://cpanel.sabinarya.com/mobile/login شوید، سپس با وارد کردن شماره کارت پتروکارت خود و رمز عبور درج شده در پاکت حامل پترو کارت، وارد پنل کاربری خود شده و در منوی پایین (خانه) با کلیک بر روی هر بخش مانند رستوران یا فرهنگی/ورزشی تراکنش های خودرا مشاهده نمایید. چگونه رمز پتروکارت خود را تغییر دهیم ؟ وارد لینک https://cpanel.sabinarya.com/mobile/login شده و با وارد کردن شماره کارت پتروکارت خود و رمز عبوردرج شده در پاکت حامل پترو کارت، وارد پنل کاربری خود شده و در منوی پایین بخش "تنظیمات" کلیک نموده و از طریق منوی "تغییر رمز" اقدام به تغییر رمز خود نمایید . چگونه شماره موبایل مربوط به پترو کارت خود را تغییر دهم ؟ برای این منظور باید به امور اداری شرکت خود مراجعه نموده و از این طریق اقدام نمایید. چگونه نظر خود را در خصوص خدمات پتروکارت ارسال کنیم؟ به دو روش زیر می توانید این کار را انجام دهید: 1- با ورود به سایت شرکت به نشانی posc.ir www. میتوان وارد منوی پترو کارت شد و در قسمت نظرسنجی میتوان در نظرسنجی پترو کارت شرکت نمود. 2- پس از هر بار استفاده از خدمات اماکن طرف قرارداد پتروکارت، به شماره موبایل صاحب کارتپیامک ارسال میگردد که از آن طریق می توانید در نظر سنجی شرکت نماید. چه خدماتی به وسیله پتروکارت ارائه می گردد ؟ درحال حاضر در چهار بخش به شرح ذیل خدمات ارائه می گردد: 1-خدمات رستورانی 2- خدمات فرهنگی/آموزشی 3-خدمات ورزشی 4- خدمات اینترنت لیست تمامی مراکز ارائه دهنده خدمات در این بخشها در منوی "پتروکارت" از وبسایت شرکت عملیات به آدرس www.posc.ir قابل مشاهده است . در صورت مفقود شدن پتروکارت باید چه اقدامی نمود؟ ابتدا وارد لینک https://cpanel.sabinarya.com/mobile/login شده و با وارد کردن شماره کارت پتروکارت خود و رمز عبور درج شده در پاکت حامل پتروکارت، وارد پنل کاربری خود شوید و از طریق منوی پایین بخش "تنظیمات"، ابتدا پتروکارت خود را غیرفعال نموده و سپس برای درخواست صدور مجدد پتروکارت ، از طریق امور اداری شرکت خود، اقدام نمایید. چگونه می توان به لیست اماکن طرف قرارداد پتروکارت دسترسی پیدا کرد؟ با ورود به سایت شرکت به نشانی posc.ir www. میتوان وارد منوی "پتروکارت" شد و در آنجا با ورود به قسمت لیست مراکز ارائه دهنده خدمات پترو کارت، از مراکز و اماکن طرف قرارداد پتروکارت اطلاع حاصل نمود. نحوه ارسال درخواست همکاری برای عقد قرارداد با پتروکارت چگونه است؟ با ورود به منوی پترو کارت در وبسایت شرکت به نشانی posc.ir www. میتوانید پس از تکمیل فرم درخواست همکاری، کدرهگیری را دریافت نمایید. سپس درخواست شما توسط کارشناسان شرکت مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به شما اعلام می گردد. نحوه برقراری ارتباط با پشتیبان پتروکارت چگونه است؟ شما می توانید با شماره تماس 4529666-021 مربوط به مرکز امداد مشتریان تماس حاصل نموده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.