نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با هیات امنای مساجد و حسینیه ها

نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با هیات امنای مساجد و حسینیه ها
نشست مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با هیات امنای مساجد و حسینیه های شهر چمران و شهرک بعثت در فرهنگسرای باقرالعلوم(ع) شهرک بعثت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی،نشست صمیمی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با هیأت امنای مساجد وحسینیه‌های شهرچمران و شهرک بعثت روز دوشنبه  2 آبانماه در محل فرهنگسرای باقر العلوم(ع) برگزارشد..

درابتدای این جلسه مهندس غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیان داشت:سالروز تاسیس نهاد بالنده، اقتدارآفرین و عزت‌بخش بسیج مستضعفان را خدمت ملت ایران و مستضعفین جهان به ویژه جامعه بسیجیان ایران اسلامی و امت اسلام تبریک عرض می‌کنم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی  تصریح کرد: این نهال پرثمر که ریشه‌های آن در اعماق قلب امت اسلام جای گرفته است، به دست توانای امام بزرگوار و با الهام از آموزه‌های قرآن کریم در بطن جامعه اسلامی شکل گرفت.

مهندس غلامی در ادامه افزود:هدف از تشکیل این جلسه تقدیر و تشکر از زحمات علما و هیأت‌های امنا مساجد در ماه محرم است.

وی بیان داشت:انشاالله این جلسه فتح البابی باشد و جمع حاضر به شرکت عملیات غیر صنعتی کمک بکنند تا روز به روز فعالیت‌های معنوی را ارتقا بدهیم.

ایشان افزود:دسته جات عزاداری سید الشهدایی که در ماه محرم امسال برگزار شد،توانست فضای خوب و معنوی را در سطح هر شهرچمران و شهرک بعثت بوجود آورد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در خصوص برگزاری مراسم‌های عزاداری خانگی بیان داشت:الحمدالله امسال مجالس‌های خوبی را در خانه‌های شهرک بعثت مشاهده کردیم و این مجالس به شیوه ای برگزار شد که تداخلی با برنامه‌های مساجد نداشت ..

مهندس غلامی گفت:امروز در شهرک بعثت به این نتیجه رسیده ایم که فعالیت‌های فرهنگی که در مساجد برگزار شده است توانسته ثمره خود را گذاشته باشد و تلاش خواهیم کرد روزی فرا رسد که فضای شهرک بعث یک فضای مسجدی بشود.

وی بیان داشت:باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا از فضای شرکتی درآمد و به سمت فعالیت‌های دینی رفت،برای مثال برگزاری مراسم هایی مانند تجمع شام غریبان مسجد امام هادی (ع) که ماه محرم امسال برگزار شد می‌تواند زمینه ساز بوجود آمدن فضای دینی در شهرک باشد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی در رابطه با فعالیت‌های قرآنی شرکت عملیات غیر صنعتی گفت:در سال جاری توانستیم 2 مهد قرآنی در شهرک بعثت،مسابقات قرآنی وکلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم اردوی زیارتی به شهرقم وجمکران ،کلاس‌های آشنایی با مهدویت را برگزار کنیم.

مهندس غلامی در ادامه سخنان خود از برگزاری یادوراه شهدای صنایع پتروشیمی خبر داد وگفت:با برگزاری یادواره‌های شهداء در مناطق مسکونی کارکنان صنعت می‌توان فضای معنوی را در آن مناطق حاکم کرد.

وی در پایان بیان داشت:هرچه تلاش شود اجتماعات دینی بیشتر شود،این اجتماعات رشد خواهند کرد و شاهد بوجودآمدن یک فضای معنوی در سطح شهرک بعثت و شهر چمران خواهیم بود.

 

۳ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۵۶۲
کد خبر : ۵,۱۵۲
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید