با تامین اعتبار توسط پتروشیمی شهید تندگویان از محل بودجه مسئولیت اجتماعی؛

کلانتری 14 شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی اجرا و به بهره برداری رسید+تصاویر

کلانتری 14 شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی توسط شرکت عملیات غیرصنعتی اجرا و به بهره برداری رسید+تصاویر
محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایجاد امنیت و حفظ آن یکی از مهمترین ارکان ارتقاء و پیشرفت هر جامعه ای است و ما به عنوان نماینده شرکت های پتروشیم منطقه تلاش می کنیم نقشی در این پیشرفت داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی آیین افتتاح کلانتری 14 شهرستان بندرماهشهر در شهرک طالقانی با حضور فرمانده انتظامی استان خوزستان و مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر و مدیران عامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و شرکت عملیات غیرصنعتی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و بویژه شهید سید حسن نصرالله  برگزار شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی  با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: ایجاد امنیت و حفظ آن یکی از مهمترین ارکان ارتقاء و پیشرفت هر جامعه ای است و ما به عنوان نماینده شرکت های پتروشیم منطقه تلاش می کنیم نقشی در این پیشرفت داشته باشیم.

آتش زمزم با تشریح مشخصات ساختمان کلانتری14 گفت: این کلانتری در شهرک طالقانی و در زمینی به مساحت 3752 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 300میلیارد ریال ساخته شد که حدود 50درصد از اعتبار مورد نیاز آن نیز از سوی شرکت پتروشیمی تندگویان تامین گردید.

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر نیز با تقدیر از مسئولیت پذیری شرکت های پتروشیمی منطقه و به خصوص پتروشیمی تندگویان و شرکت عملیات غیرصنعتی در قبال موضوعات منطقه گفت: ساخت کلانتری 14 مدت ها بر زمین مانده بود و کلانتری سابق شهرک طالقانی هم جانمایی مناسبی نداشت و لازم بود هرچه سریعتر پروژه ساختمان جدید آغاز شود که به لطف خدا با پیگیری مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی و حمایت پتروشیمی تندگویان ساخت آن نهایی شد.

میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز با تقدیراز اقدامات صورت گرفته در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی اظهار کرد: تولید امنیت چندوجهی است و هرفرد باید نقش خود را ایفا کند. ما معتقدیم که پلیس باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند و با اقدامات پیش دستانه از وقوع جرم جلوگیری نماید.

در بخش دیگری از این برنامه نیز سردار حاجتی معاون مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس ، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه، امام جمعه و فرمانده انتظامی بندرماهشهر با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی از حمایت شرکت عملیات غیرصنعتی و شرکت پتروشیمی تندگویان در تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر کردند.

 

۱۷ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۴۵
تعداد بازدید : ۵۶۴
کد خبر : ۱۸,۹۰۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید