برگزاری اولین نشست هم اندیشی مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی با تامین کنندگان خدمات پتروکارت+تصاویر

برگزاری اولین نشست هم اندیشی مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی با تامین کنندگان خدمات پتروکارت+تصاویر
اولین نشست هم اندیشی مدیران این شرکت با تامین کنندگان خدمات پتروکارت با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره فنی و حرفه ای و رئیس اتاق اصناف بندرماهشهر برگزار شد.

به گزاش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه اولین نشست هم اندیشی مدیران این شرکت با تامین کنندگان خدمات پتروکارت با حضور فرماندار ، معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره فنی و حرفه ای و رئیس اتاق اصناف بندرماهشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست مسیری که طی مدت اخیر برای رشد و بالندگی پروژه پتروکارت طی شده است از زبان تعدادی از مدیران شرکت عملیات غیرصنعتی تشریح شد و بر لزوم استفاده مناسب صاحبان کسب و کار از فضای به وجود آمده و جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی تاکید شد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز با اشاره به محوریت بندرماهشهر در اجرای پروژه پتروکارت، اظهار داشت: بین 90 تا 95درصد از اعتبارات پتروکارت در منطقه هزینه می شود و این موضوع باعث گردش مالی بسیار بالا در شهرستان شده که باید با توسعه وافزایش مراکز، از این آورده مالی بهترین استفاده را برد.

وی همچنین رعایت انصاف را  در تعامل با مشتریان عامل افزایش رزق و روزی دانست و برنظارت و رسیدگی بر تخلفات احتمالی تاکید کرد.

بندری فرماندار بندرماهشهر نیز پتروکارت را نقطه عطفی برای کسب و کار های خدماتی شهرستان بندرماهشهر دانست و گفت: منطقه ما در حال حاضر یکی از فعال ترین  شهرستان های استان خوزستان در حوزه های خدماتی است و حالا با وجود سرمایه ای از طریق پتروکارت وارد شده، امکان افزایش مراکز خدماتی، و توسعه فضای کسب و کار وجود دارد و با این شرایط باید به قطب خدماتی و رستورانی استان خوزستان تبدیل شویم. برای تحقق این امر ما از هرگونه سرمایه گذاری در منطقه که در حوزه خدماتی پتروکارت هم قرار می گیرد استقبال می کنیم.

گفتنی است که در بخش هایی از این مراسم نیز روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای و رئیس اتاق اصناف بندرماهشهر با اشاره به آورده مالی و رونق کسب و کارهای منطقه، از شرکت عملیات غیرصنعتی بابت اجرای این طرح قدردانی کردند.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷
تعداد بازدید : ۲۸۸
کد خبر : ۱۸,۸۹۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید