به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی جلسه نظرخواهی تلفنی از مشتریان رستوران های شرکت عملیات غیرصنعتی با حضور تعدادی از اعضای هیئت رئیسه و شرکا به میزبانی رستوران پاکروان برگزار شد. در این نشست با بیش از ۱۵ نفر از مشتریان رستوران ها بصورت تصادفی تماس گرفته شد و درباره خدمات مختلفی که در رستوران ها ارائه می شود از آن ها نظرخواهی شد. پرویز ادیبی رئیس خدمات عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی در این رابطه اظهار داشت: این دومین جلسه نظرسنجی تلفنی از مشتریان رستوران ها بوده و تلاش می کنیم در این مکالمه سوال هایی درباره موارد مختلف مربوط به رستوران ها پرسیده شود و همکاران ما در خدمات عمومی و همچنین شرکاء شرکت عملیات غیرصنعتی در رستوران ها پیشنهادات و انتقادات مشتریان را یادداشت می کنند. وی ادامه داد: خوشبختانه مشتریان ما بسیار دقیق هستند و در این تماس ها بسیاری از ابعاد مختلف که شاید کمتر به آن توجه می شد بیش از پیش برای ما آشکار می شود و امیدواریم نتیجه این نظرسنجی ها افزایش کیفیت در ارائه خدمات رستوران ها و در نتیجه جاب رضایت مشتریان باشد و مجموعه خدمات شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بر اساس همین نقطه نظرات، نظارت خود را افزایش خواهد داد.